Ετικέτες

25 Ιανουαρίου 2013

καρτουλα για το SAG !!!

γεια σας!! τι μου κανετε??? λοιπον αυτην την αναρτηση την γραφω πολυ νωριτερα απο οτι θα αναρτηθει γιατι δεν θελω ο παραληπτης να δει την καρτα .... στο SAG  αυτον τον μηνα εχουμε την προκληση του καλεσμενου ο οποιος δεν ειναι αλλος απο την πολυ ταλαντουχα Νατασσα !!
η Νατασσα λοιπον μας προκαλει να κανουμε scraplifting μια καρτα που μας αρεσει ..... ειχα λοιπον εδω και μερες σταμπαρει μια καρτα το διαδικτυο η οποια μου φανηκε αρκετα παιχνιδιαρικη για να ταιριαζει με την ιδιοσυγκρασια του αδερφουλη μου!! και ετσι εφτιαξα μια σχεδον ιδια ....
εδω ειναι το ποστ της αρχικης καρτας-ιδεας και η καρτα που εφτιαξα εγω ειναι αυτη:
ειναι μια shaker card!!! κρατησα το στησιμο της καρτας ιδιο αλλαζοντας την φραση και τα χρωματα .... ηθελα στην αρχη να βαλω κλουβακι αντι για βαζο αλλα τελικα υπεκυψα στο βαζακι!! μου εκανε κατι πολυ γλυκο!!! γεμισα το βαζακι μου λοιπον με χαντρουλες και πανω που ημουν ετοιμη να το κολλησω παρατηρησα στατικο ηλεκτρισμο και οι χαντρουλες κολλησαν στην διαφανεια .... φτου λεω .. και τωρα!!??? ευτυχως μια φιλη ειχε το ιδιο προβλημα πριν καιρο και το ειχε λυσει με τα πανακια swiffer ... λεω και γω τι εχω να χασω ..το δοκιμασα!!! ε λοιπον δουλευει!!!!
καταχαρουμενη λοιπον την κολλησα την τελειωσα και σας την παρουσιαζω!!!

ελπιζω να σας αρεσεικαι να αρεσει και στον αδερφουλη μου!!!
τα φιλια μου!! 


3 σχόλια:

  1. Χαρά, κατ' αρχήν να χαίρεσαι τον αδερφούλη σου!!! Κι έπειτα έχω να πω πως δημιουργήσες μια πραγματικά υπέροχη καρτούλα!!! Πραγματικά πολύ δουλειά για μια κάρτα (τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα), αλλά άξιζε τον κόπο αφού είχε κι ιδιαίτερο παραλήπτη! Σ'ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας στο Scrap And Grab!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω χρυσα !!! ναι ηταν αρκετη δουλιτσα .... αλλα ηταν για τον αδερφουλη οποτε χαλαλι του!!! ευχαριστουμε και μεις για τις ιδιαιτερες προκλησεις!!!! :)

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει που πάντα δοκιμάζεις νέες τεχνικές! Παρόλο που δεν αγαπάω ιδιαίτερα τις αποχρώσεις του κίτρινου, μου άρεσε πολύ η κάρτα σου! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3