Ετικέτες

3 Ιουνίου 2012

γεια σου μπλογκογειτονια !!!!

τον τελευταιο καιρο αρχισα να παιρνω λιγο πιο "σοβαρα" την ιδεα του scrapbooking οποτε και εκανα την πρωτη μου παραγγελια για 2 πολυ χρησιμα απο οτι καταλαβα εργαλειακια!!!!! οποτε σημερα ειμαι περηφανη ιδιοκτητρια ενος crop-a-dile και ενος scoring board με οδηγο και για φακελους!!!!! ποσο τελειο ειναι αυτο??? χιχιχιιχχιχιχι

θελω λοιπον να σας δειξω ενα αλμπουμ που ετοιμαζω χρησιμοποιοντας τα νεα μου παιχνιδακια!!!

το σχεδιο ειναι εμπνευσμενο απο την σφραγιδομανια αλλα δεν ειναι απο εκει ... στην πραγματικοτητα το εχω κοψει στο χερι σε χοντρο χαρτονι , αφου το σχεδιασα σε χαρτι . Τωρα βρισκεται στο σταδιο που προσθετω εσωτερικες σελιδες και διακοσμητικα !! Δηλαδη στο δημιουργικο σταδιο!!!! Θελω λοιπον να σας το δειξω τωρα πριν το τελειωσω μπας και μου πειτε καμια καλη ιδεα !!! χιχιχιχχ

ελπιζω να σας αρεσει και φυσικα θα σας το δειξω και οταν το τελειωσω!!!!

τα λεμε!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3