Ετικέτες

5 Ιουνίου 2012

 circle book!!!!


τριτη σημερα !!! εχω του κοσμου τις δουλειες αλλα με τετοια ωραια μερα και την θαλασσα τοσο κοντα μου δεν μπορω να συγκεντρωθω!!!! ειπα λοιπον να σας δειξω τι εφτιαξα χτες το βραδυ .....

οπως θα εχετε καταλαβει εχω ενα θεμα με τα αλμπουμ .... πριν καιρο λοιπον ειχα πεσει πανω  σε ενα σχεδιο περιεργο ,πρωτοτυπο και ενδιαφερον !!! ειναι ενα circle book!!! εδω δειτε οδηγιες

η δικη μου εκδοχη ειναι απλη και  ο μονος λογος ειναι οτι  δεν θελω να χαθουν οι φωτογραφιες μεσα στο σχεδιο του χαρτιου!!
και ιδου: αυτο ειναι το εξωφυλλο και το θεμα του ειναι το χιονι!!!!! οι χιονονιφαδες ειναι καλυμμενες με glitter αλλα δεν πολυφαινεται στην φωτογραφια ... στην πραγματικοτητα γυαλιζει και μου αρεσει πολυ αυτο!!!!
 η δικη μου πινελια φαινεται στις παρακατω φωτο ... εκεινο το ημικυκλιο στην μεση το ασφαλισα με eyelets ετσι ωστε οταν το ανοιγω το αλμπουμ να μην ανοιγει ανεξελεκτα... δηλαδη καπως αναποδα (δεν ξερω αν το εξηγω καλα παντως δεν μου αρεσε ο τροπος που ανοιγε ) ... βεβαια μετα οταν πηγα να βαλω τις φωτογραφιες καταλαβα οτι μαλλον αυτην την τσαχπινια επρεπε να την κανω στο τελος ... αλλα εμενα μου αρεσει και ετσι και ας με παιδευει λιγο οταν βαζω τις φωτο!!!!!!
 και δυο πιο κοντινες.... λειπουν μερικες φωτογραφιες αλλα θα μπουν αργοτερα μολις αποφασισω ποιες απο τις 200 που εχω απο αυτην την εκδρομη θελω να βαλω .... αυτες οι ψηφιακες φωτογραφικες μηχανες  ειναι τελειες αλλα σε κανουν παιρνεις πολλεεεεεες φωτο και μετα αντε να διαλεξεις!!!!!!!

 ελπιζω να σας αρεσε !!!!  εγω παντως το καταδιασκεδασα οταν το εφτιαχνα!!!!

πειτε μου την γνωμη σας !!!! ευχαριστω και γεια σας!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3