Ετικέτες

21 Ιουλίου 2013

καρτουλες στα κοκκινα και για το BTCNTM!!

γεια σας και παλι !!!! νομιζω οτι σιγα σιγα παιρνει ζωη το μπλογκοσπιτακι μου !!! ολο και πυκνωνω τις αναρτησεις αλλα και την δημιουργια !!!! ποσο χαιρομαι !!!! 
σημερα θα σας δειξω 3 καρτουλες !!! 2 στα κοκκινα για το get creative και μια χρωματιστη καλοκαιρινη για το BTCNTM.. 
την πρωτη κοκκινη καρτουλα την εφτιαξα στο Α crop κρητης που εγινε στις 6/7 και μετα απο παρορμηση της Ρανιας φτιαξαμε οι περισσοτερες καρτουλες !!! 


 η επομενη κοκκινη καρτουλα ειναι για την γιαγια μου που μενει μακρια και θελω να της πω οτι την σκεφτομαι και την αγαπω πολυ !!!! ηθελα μια ιδιατερη καρτα και βρηκα αυτην εδω ...μου αρεσε παρα πολυ ο τροπος που ανοιγει και αποφασισα να φτιαξω μια βασισμενη σε αυτην την ιδεα !!!

 και μια φωτο ανοιχτη για να δειτε πως καθεται !!! ειναι παρα πολυ ομορφη απο κοντα !!! σας προτινω να φτιαξετε μια με αυτο το ανοιγμα !!! εγω σιγουρα θα ξαναφτιαξω !!!
η επομενη καρτουλα ειναι για το BTCNTM το οποιο μας εχει βαλει χρωματικη προκληση για αυτον τον μηνα ... νομιζω οτι ειμαι μεσα στα χρωματα ... ειναι μια box card και την εφτιαξα βλεποντας μερικα tutorial στο youtube ... οποτε δεν μπορω να δωσω credit σε καποιον συγκεκριμενο ... ειναι για μια φιλη μου που πηρε το πτυχιο της την παρασκευη !!! συγχαρητηρια αγαπη μου !! καλη σταδιοδρομια !!!! μια φωτο κλειστη ....
και μια ανοιχτη!!!!
και αυτη η καρτα μου αρεσει παρα πολυ και σιγουρα θα ξαναφτιαξω !!!!

ελπιζω να σας αρεσαν !!!! φιλακια !!!!

16 σχόλια:

  1. Μπράβο Χαρά μου!!Είναι όλες υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφες όλες!!! Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιες κ οι τρεις καρτουλες ! η 2η μου αρεσει περισσοτερο!φιλακια καλη επιτυχια κ καλες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες Χαρά μου!!! Υπέροχο στήσιμο και χρωμάτισμα και οι τεχνικές στις κάρτες φανταστικές! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαρα είναι η μια πιο όμορφη από την άλλη! Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχες οι καρτες σου Χαρα...σιγουρα οι παραληπτριες θα τις λατρεψουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πόσο τέλειες όλες! Μου άρεσαν τόσο πολύ! Όσο πας και το εξελίσσεις το θέμα χαρά μου! Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ τι όμορφες καρτούλες είναι αυτές??? Χαρά μου το καλοκαιράκι βλέπω σε εμπνέει πολύ!!!! Ειδικά η δεύτερη πολύ μ αρεσε χιχι Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο GC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειναι η τεταρτη φορα που προσπαθω να σου αφησω σχόλιο...την κατακόκκινη καρτούλα σου την ειδα και απο κοντα...και ξέρεις πόσο πολυ μου άρεσε...αλλα και η καρτούλα της γιαγιας φοβερη! Όσο για την καρτούλα σου για το BTCNTM...ένα έχω να πω..θαυμάζω την προσπάθεια σου να δοκιμάζεις πάντα κατι καινούριο και περίπλοκο....νομιζω οτι η Beate απο το splitcostampers..θα είναι η αγαημένη σου? Εμένα σίγουρα ! Σε ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου, τόσο στο Get Creative όσο και στο Born to crop not to Mop! Filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρανια μου σε ευχαριστω πολυ !!! οσο για αυτην την κοπελα ..δεν την ηξερα !!! αλλα την εψαξα και ενθουσιαστηκα !!! παω να μελετησω !!!! ευχαριστω !!!!!

      Διαγραφή
  10. Gorgeous card!! excellent coloring, thank you for joining us at Get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικές οι κάρτες σου!λατρεψα την πεταλούδα στην δεύτερη κάρτα,!μπράβο για την νίκη στο get creative!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. If you're looking to BUY bitcoins online, Paxful is the ultimate source for bitcoins as it allows buying bitcoins by 100's of different payment methods, such as Western Union, MoneyGram, PayPal, Visa, MasterCard, American Express and even converting your gift cards for bitcoins.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3