Ετικέτες

30 Ιανουαρίου 2013

january 2013 sketch challenge SAG!!

γεια σας !!! τι μου κανετε??? 
εμενα με εχει πιασει εμπνευση... τι ειναι αυτο το πραγμα παντα τελευταια στιγμη να μου ερχεται η ορεξη να φτιαξω διαφορα.... γενικα δεν θελω να δημιουργω υπο πιεση γιατι συνηθως μετα απο λιγο ολο και κατι αλλαζω... ετσι και τωρα ... χτες ξεκινησα μια συνθεση για το scrapandgrab ... η χρυσα μας εφτιαξε εναν καταπληκτικο οδηγο ο οποιος μου αρεσε απο την πρωτη στιγμη σαν στησιμο αλλα οχι στα χρωματα .. αποτελεσμα ? να μην ξερω τι να κανω .... χτες λοιπον ειδα τα κερακια μου ειχα κρατησει απο την περσυνη μου τουρτα ... και αποφασισα να φτιαξω μια συνθεση με αυτα... 
ας αφησω το μπλαμπλα ωστε να σας δειξω την συνθεση μου.... 
 αυτο ειναι το σκετς-οδηγος της χρυσας και αυτη εδω ειναι η δικη μου ερμηνεια:

















και δυο κοντινες ληψεις για τις λεπτομερειες... τα τρια λουλουδακια ειναι οριγκαμι με ενα πολυ ιδιαιτερο χαρτι που λατρευω !!  φυσικα δεν λειπουν οι πεταλουδιτσες ...

ελπιζω να σας αρεσει!!! φιλακια !!!!

1 σχόλιο:

  1. Τα κατάφερες μια χαρά... Χαρά!!! Τα χρώματα είναι για να βγει η δική μου έμπνευση όταν δημιουργώ τον οδηγό... μη βασίζεσαι σε αυτά (εκτός κι αν το ζητώ)! Η διάταξη παίζει ρόλο στους οδηγούς, και το πως ο καθένα αντιλαμβάνεται κι αντικαθιστά τα στοιχεία που βλέπει με αυτά που έχει! Εσύ πάντως δημιούργησες μια υπέροχη σύνθεση που είναι φανερό πως την έφερες στα μέτρα σου κι αυτό ήταν και το ζητούμενο!!! Μπράβο κοριτσάκι!!! Σ'ευχαριστούμε που μας τιμάς με τα έργα σου στο Scrap And Grab!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3