Ετικέτες

17 Ιουλίου 2012

το μινι αλμπουμ που παει πακετο με την καρτα!!!!

επιτελους βρηκα χρονο να κανω και αυτην την αναρτηση!!!
οπως ειχα γραψει και στην καρτουλα με τις πασχαλιτσες θα συνοδευε ενα μινι αλμπουμ το οποιο προοριζοταν για δωρο!!! τωρα λοιπον που η φιλη μου το εχει στα χερια της μπορω να σας το δειξω !!!!

το θεμα του Πολωνικο απο την κορφη μεχρι τα νυχια αφου η φιλη μου ειναι μιση πολωνεζα!!!!
το εξωφυλλο και το οπισθοφυλλο το χρωσταω στον καλο μου εκτυπωτη και το ακομα καλυτερο ιντερνετ!! και ιδου οι φωτογραφιες του!!!!!




















ελπιζω να μην σας κουρασε η γεματη φωτογραφιες αναρτηση μου!!!!! εδω ειναι και ο συνδεσμος για το βιντεο για οσους θελουν να το δουν καλυτερα!!!! ευχαριστω για το χρονο σας και αν θελετε πειτε μου πως σας φανηκε!!! ευχαριστω !!!! φιλακια !!!!

3 σχόλια:

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3